dimecres, 4 de març del 2009

Creus en el desti?

La meva opinió sobre el desti es pessimista i alhora molt realista.Segons el meu punt de vista el desti es un escusa on la gent s'ampara davant l'ignorancia de un fet que ha succeit,i per tant no te ningun argument per explicar-ho.El desti per a mi no existeix i les accions que reps a la vida nomes son la resposta a les teves accions anteriors,llevat d'alguns casos especials que son productes de causes naturals com la mort,desastres naturals,etc.La visió de la vida i dels fets que passaran,per a mi son els resultats de totes les accions que avui dia portem a terme.Per fer una mica mes sencilla l'explicació un exemple seria: Yo estic estudiant batxillerat,si les notes que trec son de un 5 i la selectivitat trec mateixa nota la mitjana sera de un 5,per tant si la meva nota de tall necessaria per l'estudi del meu futur es de 5,1 no sera una mala jugada del desti la que ma fet perdre aquesta oportunitat,sinó,sera la consequencia dels meus actes,com per exemple no aver estudiat.Pe mi en la vida tot es resultat dels nostres actes i per tant tota cosa be donada per una raó ,per tant cal anar amb compte amb els nostres actes si en un futur volem recollir unes bones situacions.